Fundraisingbureauet fokuserer yderligere på OnlineFundraising

Et kig på 2018 og hvad 2019 bringer for Fundraisingbureauet og OnlineFundraising

Tak for den tillid I har vist os i år. Den tager vi ikke for givet.

Vi har fået lov til at hjælpe kunder som jer med betalinger, konvertering, analyse, hosting og konsulentarbejde med opsætning af CRM-systemet Donorfy.
Faktisk har I betroet os at hjælpe med så alsidige ting, at vi i årets sidste måneder har måttet se os selv dybt i øjnene og træffe nogle hårde valg.

En vækst på 50% nye OnlineFundraising-kunder og en spredning af kunder fra helt små nyopstartede organisationer, til de helst store etablerede med rigtig mange betalingsaftaler viser, at vi har ramt et særligt behov i branchen. For at kunne honorere de løbende behov for udvikling og forbedringer må vi derfor fokusere vores ressourcer på at levere god kvalitet og stabilitet på OnlineFundraising.

Det betyder bl.a. at

  • vi giver konsultation på Donorfy tilbage til Donorfy selv
  • integrationer til OnlineFundraising laves af dygtige 3. parts virksomheder, eller af CRM-systemerne selv på en ensrettet måde
  • drift og stabilitet, samt langsigtede udviklingsmål for OnlineFundraising prioriteres højt i forhold til hurtige ønsker til nye funktioner.

Vi ved, at vi med disse valg rammer nogle forpligtigelser, vi allerede har givet ud af huset, og det er vi meget bevidste om. Omvendt ved vi også, at fokuserer vi ikke yderligere på OnlineFundraising, bliver det svært at følge med.

Visionen for OnlineFundraising er stadig at hjælpe velgørende organisationer samle flere donationer og medlemskaber ind for færre udgifter.

Den vision har vi i 2018 hjulpet over 70 organisationer med. Helt fra organisationer med 100 årlige transaktioner til nogen med 5 cifrede månedlige betalingsaftaler. Vi har introduceret MobilePay Subscriptions som en ny betalingskanal for OnlineFundraising-kunder, startet tre nye medarbejdere op og konsolideret vores virksomhedsstruktur.

Det betyder alt sammen, at vi ser frem til 2019 fulde af gå-på-mod og energi til at levere på OnlineFundraising og tror stærkt på, at vi med dette fokus leverer værdi på lige det område, som vi unikt kan hjælpe jer med.

Tak for i år og glædelig jul!

De bedste hilsner
Stephan
Direktør i Fundraisingbureauet

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev.
Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik