Er du OnlineFundraising-kunde?
Som OnlineFundraising-kunde har du adgang til Onboarding. Det eneste, du skal gøre, er at bede os slå det til. Så er du i gang.
Er du ikke allerede kunde, så tag kontakt – så hjælper vi dig i gang.
Skriv til osHvad er Onboarding?
Onboarding er bygget til de behov, I som organisationer har, når I hverver nye givere og medlemmer eller retter i eksisterende betalingsaftaler med telemarketing, på gaden og i medlemsservice.
De tre scenarier har nemlig det tilfælles, at der her er nogen, der assisterer giveren eller medlemmet i at oprette eller tilpasse deres betalingsaftale – modsat når de fx går ind på jeres hjemmeside og gør det selv.
Bureauer som TMPO, The Call Company og Kobborg Consult står allerede klar til at benytte sig af Onboarding. Bruger du et andet bureau, eller er du et bureau, som ønsker at benytte dig af funktionaliteten i Onboarding? Så tag endelig kontakt.
Hvorfor vælge Onboarding?
Med Onboarding bliver alle de processer, som knytter sig til assisteret hvervning, nemmere og smidigere – for jer som organisation, for jeres samarbejdspartnere og ikke mindst for jeres givere og medlemmer:
For dig, som allerede bruger OnlineFundraising, er der ingen opstartsomkostninger forbundet med Onboarding.
Vi har besluttet heller ikke at tage en abonnementspris for modulet, sådan som vi normalt gør. Det skyldes, at det er meget forskelligt fra organisation til organisation, hvor ofte man laver assisterede hvervekampanger.
I stedet afregnes Onboarding som CPA (Cost Pr. Aquisition), dvs. for hver succesfuld handling. Det er nemlig som altid vigtigt for os, at små såvel som store organisationer og virksomheder kan benytte sig af vores services. Og prisen er naturligvis lavere for NGO’er end for virksomheder.
Læs mere om OnlineFundraisings priser.