NEMMERE OG BILLIGERE SMS-KAMPAGNER

Sms'er er særligt gode til leadgenerering og kan bruges til både enkeltdonationer og betalingsaftaler. Med OnlineFundraisings sms-tjeneste er det både nemt og billigt at tage imod sms-donationer. Vi tager ingen transaktionsomkostninger, det er nemt at komme i gang, og data lander direkte i dit CRM, når du benytter en integration.

Hvorfor vælge sms?

Der er mange fordele ved at bruge sms i din fundraising.
Lav teknisk barriere

Næsten alle kan sende en sms-besked, og de fleste har deres telefon lige ved hånden.

God til leadgenerering

Sms er et godt værktøj til leadgenering med mikrodonationer: I modsætning til andre betalingsmidler med lav barriere får du med sms-donationer giverens kontaktoplysninger.

Nemt at pitche offline

“Send GIV til 1217”. Så bliver det ikke meget nemmere at give en donation eller oprette en fast betaling. Sms-donationer er lette og effektive at pitche mundtligt, på en plakat eller et banner.

Sms med OnlineFundraising

Vi tilbyder en stabil high-load sms-løsning, som er bygget til donationer. For at kunne modtage sms-donationer er det først og fremmest nødvendigt at have et 4-cifret nummer. Hos OnlineFundraising kan du modtage donationer uden omkostninger (foruden 4T’s) på 1217, 1416 eller 1962.

Når du bruger sms med OnlineFundraising, er du sikret:

Billigere sms-donationer

Vi tager ingen transaktionsomkostninger af nogen form for donation.

Dine betalingsdata samlet ét sted

Når du bruger OnlineFundraising til at tage imod donationer og medlemskaber med sms, bliver disse data flettet sammen med dine andre betalinger – og bruger du OnlineFundraising med en CRM-integration, ender data direkte i dit CRM.

Mulighed for at sende sms'er ud

Med OnlineFundraising får du adgang til hurtig og stabil afsendelse af sms'er.

En velegnet løsning til TV-show

Du kan bruge OnlineFundraisings sms-løsning, hvis du ønsker at afholde et TV-show.

Læs mere

Mød dine givere der, hvor de er. Med OnlineFundraising kan du og dine samarbejdspartnere tage imod betalinger på alle hvervekanaler.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik