Hvor digitalt modne er I?
Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!
Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?
Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising.
Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik
Da vi startede i 2014, tilbød vi hjemmesider, og året efter udviklede vi OnlineFundraising for at spare tid ved at undgå at starte forfra med donationsmodulet på hver hjemmeside: Vi ville lave en formular, der gav let adgang til kortbetalinger.
Sammen kan vi bære bedre, og brede skuldre må godt bære mere. Derfor holder vi også af vores kommercielle kunder.
Vi tror på åbent samarbejde. Derfor arbejder vi målbevidst på, at det skal være en fordel for alle parter, når vi er med: Når vi ikke selv leverer CRM-funktionalitet, så skal vores kunder have frit valg på CRM-leverandør, og vi arbejder aktivt for, at CRM-integratorer, og systemer får en fordel ved at have fælles kunder med os.