Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed
  • Priser

    OnlineFundraising hjælper både store og små organisationer.

    En standard løsning kan fås helt ned til 400 kr/mdr samt licens.

    Har du over 30.000 transaktioner, skal du have OnlineFundraising Enterprise.

Standard

Op til 30.000 årlige transaktioner.

Licens
Årligt
Én samlet licens
6.000,-
Gebyr pr kanal
Månedligt
Betalingskort
400,-
Betalingsservice
400,-
SMS
400,-
Mobilepay Subscriptions
400,-
Tilkøb
Månedligt
Dedikeret ressourser
750,-
Eniroopslag på tlf.nr.
150,-

Et abonnement på OnlineFundraising består af en årlig licens samt et månedligt gebyr pr. kanal, og evt. tilkøb. 

Bemærk, at betalingskanalerne har en række omkostninger til blandt andet gateways og indløsningsaftaler. Disse er nødvendige for at tage imod betalinger uanset hvad, men er ikke udgifter til OnlineFundraising.

Dertil kommer opstartsomkostninger, der afhænger af, hvor meget hjælp du har brug for til at komme i gang, og hvor meget tilpasning vi skal lave for dig.

Alle priser er ekskl. moms.


Licens

OnlineFundraising udvikles løbende til at dække branchens behov for en samlet betalingsløsning. Ved at alle bidrager til udviklingen, kan udviklingsomkostningerne holdes på 6.000 om året pr. organisation.

Dispensation

Er du en mindre NGO eller nyopstartet, kan du ansøge om dispensation for OnlineFundraising-licensen. Bemærk at dispensation gives for et år adgangen og kun til organisationer med en lille fundraisingomsætning. Fik du dispensation i 2019, skal du altså søge på ny for 2020.


Tilkøb

– Dedikeret ressourser: 750 kr – læs mere

– Løbende monitorering, højprioritetssupport og feature request: 1.500 kr.  – Læs mere

Anbefales altid, men et krav ved omsætning på over 25 mio. kr. årligt eller 20.000 månedlige transaktioner.


Gebyr

Det månedlige gebyr dækker drift og håndtering af hver betalingskanal og betales kun for de kanaler, der bruges den enkelte måned.

  • Betalingskort (inkl. dankort, kreditkort og MobilePay online*) – 400 kr.
  • Betalingsservice – 400 kr.
  • SMS (inkl. telefonregningsbetalinger + 1 keyword) – 400 kr.
    • Yderligere keyword – 100 kr. stk.
  • MobilePay Subscriptions – 400 kr.

Eksterne gebyrer

Der er en del andre udgifter du skal være opmærksom på, som ikke går til Fundraisingbureauet, men da vi gerne vil hjælpe jer mest muligt, bliver nogle af disse alligevel håndteret og faktureret af os.

  1. Betalingsgateway
    1. Betalingskort (ePay gateway)  – 200 kr/mdr (værdi 300 kr.).
      1. Obs. 200 kr./mdr. er kun hvis den leveres gennem os.
      2. *MobilePay Online, er 50 kr./mdr til ePay
    2. SMS – Linkmobility – Fælles (200 kr/mdr), eller egen aftale.
      1. Afsendelse af sms (også som kvittering) – 0.20 øre.
    3. Betalingsservice – NETS
  2. Indløsningsaftaler (vi hjælper dig)
    1. Dankort – NETS
    2. Kreditkort – TELLER / Swedbank etc.
  3. Transaktionsomkostninger. (Vi kan hjælpe dig med lavere priser).

Disse kan du læse mere om på vores kontrakter eller i vores HelpDesk.


Opstart

Udgifter til opstart kan variere kraftigt. Har du et simpelt set-up, og vil du gerne klare mest muligt selv, kan det klares for ned imod 7.500 kr.

Har du derimod brug for vores hjælp med nogen af nedenstående ting, stiger prisen.

  1. Oplæring
    1. Generel indføring
    2. Oplæring af personale i pleje af betalingsaftaler
  2. Rådgivning
    1. Sparring og opsætning af online donationsflows
  3. Tilpasning
    1. Dataimport fra tidligere systemer
    2. Tilpasning af OnlineFundraisings betalingsflows, herunder tilpasning af medlemskabsmodel og afregning
    3. Design af komponenter
    4. Redesign af online formular
  4. Aftaler og grundlag
    1. Hjælp, opsætning og test af indløsningsaftaler
    2. Oprettelse eller ændring af dataleverandør aftale
    3. Rådgivning og opsætning af SMS betalingsflows
    4. Ansøgning om lavere transaktionsomkostninger for sms-donationer. (Politianmeldelse).

Enterprise

Over 30.000 årlige transaktioner (svarende til ca. 2.000-4.000 abonnenter) skifter vores prismodel fra en ala carte til en samlet* model. Derfra vil antallet af årlige transaktioner placerer organisationen på et trin i pristrappen. Til gengæld er der inkluderet

  • Fire betalingskanaler
  • Dedikerede ressourcer
  • Krak telefonbog opslag

*Betalingsgateways, indløsningsaftaler og transaktionsomkostninger er ikke inkluderet.

Enterprise
Årligt antal transaktioner i trin
Pr. måned
1) 30 – 50.000 transaktioner
2.500,-
2) 50 – 100.000 transaktioner
3.000,-
3) 100 – 200.000 transaktioner
3.500,-
Herefter tillægges 500 kr. pr md. for hver ekstra 100.000 transaktioner.

Opstart

Udgifter til opstart kan variere kraftigt. Med enterprise har du typisk brug for en del hjælp i forhold til tilpasning af formularer og flows. Det starter typisk fra 25.000 og de mest komplekse og specialdesignede forløb, vi har haft indtil nu, er endt omkring 100.000 kr. Tag kontakt for at få et specifikt tilbud til jeres behov.