FÅ FLERE DONATIONER MED TELEMARKETING
Ønsker du at øge antallet af organisationer til din organisation? OnlineFundraising kan hjælpe dig med at effektivisere din telemarketing og skabe bedre dialog med potentielle givere. Det kræver nemlig kun få klik at få et godt overblik og ændre betalingsaftaler, når phoner har donor i røret. Skab tryghed for dine givere og giv plads til dialogen i din telemarketing – det er den, der skal være i fokus.
Bedre dialog og flere donationer med OnlineFundraising
Bruger du et bureau til telemarketing, ved du, at det kan være en udfordring at holde styr på igangsættelse, løbende dialog og afregning. Men med vores Onboarding-app kan du få et effektivt overblik over samarbejdet mellem dine callcentre og dig som projektleder. Vi sikrer, at processen nem og ligetil for alle parter.
Få adgang til både MobilePay Subscriptions, MobilePay Online, Betalingsservice, sms-betalinger og kortbetalinger. Med OnlineFundraising kan dine givere betale med det betalingsmiddel, de foretrækker.
Det er nemt at øge beløbet, ændre frekvensen eller skifte betalingsmidlet for eksisterende aftaler, mens du har donor i røret. Det sikrer en enkel og effektiv medlemsservice, som dine donorer vil sætte pris på.
Giveren behøver ikke oplyse personfølsomme oplysninger, men kan selv godkende aftalen med et swipe i MobilePay eller Betalingsservices app.
Sådan kommer du i gang
ANVENDT AF
Uanset om du laver telemarketing internt, eller om du samarbejder med et bureau, er det nemt at komme i gang med at bruge OnlineFundraising til telemarketing.
Bureauer som TMPO, The Call Company, All Ears, Charity Guard, og Storm Group står klar til at benytte sig af vores telemarketing app, Onboarding. Ønsker du at vide mere om at komme i gang med at bruge bureau til din telemarketing, så læs vores 6 gode råd til, hvordan du kommer i gang med telemarketing.
Bruger du et andet bureau, eller er du et bureau, som ønsker at benytte dig af funktionaliteten i Onboarding?