Få flere donationer med telemarketing
Laver du aftaler over telefonen? Som nemt og hurtigt skal kunne rettes? Det kræver kun få klik med OnlineFundraising at få et godt overblik og ændre betalingsaftaler, når phoner har donor i røret. Skab tryghed for dine givere og giv plads til dialogen i din telemarketing – det er den, der skal være i fokus.
Bedre dialog og flere donationer
Bruger du et bureau til telemarketing? Så ved du, at igangsættelse, løbende dialog og afregning med bureauer er vigtigt at have styr på. Med vores Onboarding-app gør vi processen nem og ligetil. Vi giver dine callcentre og dig som projektleder et effektivt overblik – systemet omfavner med andre ord alle parter.
Med OnlineFundraising kan dine givere betale med det betalingsmiddel, de foretrækker. Du får adgang til både MobilePay Subscriptions, MobilePay Online, Betalingsservice, sms-betalinger og kortbetalinger.
Det er nemt at øge beløbet, ændre frekvensen eller skifte betalingsmidlet for eksisterende aftaler, mens du har donoren i røret.
Giveren behøver ikke oplyse personfølsomme oplysninger, men kan selv godkende aftalen med et swipe i MobilePay eller Betalingsservices app.
Sådan kommer du i gang
Anvendt af






Uanset om du laver telemarketing internt, eller om du samarbejder med et bureau, er det nemt at komme i gang med at bruge OnlineFundraising til telemarketing.
Bureauer som TMPO, The Call Company, All Ears, Charity Guard, Storm Group og Kobborg Consult står klar til at benytte sig af vores telemarketing app, Onboarding.
Bruger du et andet bureau, eller er du et bureau, som ønsker at benytte dig af funktionaliteten i Onboarding? Så tag kontakt.