LAD DINE GIVERE BETALE MED SMS

Sms’er er særligt gode til leadgenerering og kan bruges til både enkeltdonationer og betalingsaftaler. Med OnlineFundraising har det aldrig været nemmere og billigere at tage imod sms-donationer – tag imod donationer uden omkostninger på 1217, 1416 eller 1962.

Sms-donationer med OnlineFundraising

Der er flere fordele ved at bruge OnlineFundraisings sms-tjeneste til at tage imod sms-donationer.
Billigere sms-donationer

OnlineFundraising tager ingen transaktionsomkostninger for dine sms-donationer.

Ét nr. at ringe på

Når du laver sms-kampagner med OnlineFundraising, lever vi al teknikken bag dine kampagner. Vi tager os derfor af hele dialogen, når du vil lave en ny kampagne, hvis noget skal ændres, eller du har spørgsmål.

Betalingsdata ender ét sted

Når du bruger OnlineFundraising til at tage imod donationer og medlemskaber med sms, får du flettet data fra disse betalinger sammen med dine andre betalinger – og bruger du OnlineFundraising med en CRM-integration, ender sms-data direkte i dit CRM.

Hvorfor vælge sms?

Der er mange fordele ved sms-kampagner:
Lav teknisk barriere

Næsten alle kan sende en sms-besked, og de fleste har deres telefon lige ved hånden.

God til leadgenerering

Sms er et godt værktøj til leadgenering med mikrodonationer: I modsætning til andre betalingsmidler med lav barriere får du med sms-donationer giverens kontaktoplysninger.

Effektivt donationsværktøj til events og på print

“Send GIV til 1217”. Så bliver det ikke meget nemmere at give en donation eller oprette en fast betaling. Sms-donationer er lette og effektive at pitche mundtligt, på en plakat eller et banner.

Pris

Med OnlineFundraising får du adgang til alle betalingsmidler, herunder sms.

Læs mere om betalingsmidler

Lad dine givere og medlemmer betale med lige netop det betalingsmiddel, de foretrækker. Vi klarer alt det tekniske og laver løbende opdateringer, når der kommer nyt fra betalingsmidlerne.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik