Få et visuelt overblik over dine indsamlinger fra OnlineFundraising

Nu er det muligt at få visualiseret dine indsamlinger fra OnlineFundraising med visualiseringsredskabet IntraManager Board.

Når du integrerer din OnlineFundraising-løsning med IntraManager Board fra den danske it-virksomhed IntraManager A/S, kan du nemt visualisere din data fra OnlineFundraising. Integrationen sørger nemlig for, at de to løsninger taler sammen, og at der automatisk bliver overført data mellem dem.

Hvad kan du vise fra OnlineFundraising?

Når integrationen mellem IntraManager Board og OnlineFundraising er sat op, kan du vise en lang række data. Du kan blandt andet opsætte et board, som giver dig et værdifuldt indblik i

  • Performance for fx facere og phonere
  • Fuldførte og fejlede sessioner i telemarketing
  • Indblik i kampagneeffektivitet på landingpage eller telemarketing-kampagne
  • Monitorering af live formularer.

Nem opsætning

Oprettelsen af boards med data fra OnlineFundraising er gjort simpel i IntraManager Board. Indbyggede widgets og præ-definerede KPI’er lader dig opsætte et board – og dermed visualisere din data – ved ganske få trin. Du slipper dermed for at skulle anvende matematiske formler for at vise din data. Dét frigiver en masse tid, som du i stedet kan bruge på dét, der er vigtigt for din indsamling og dine medarbejdere.

Vil du gerne i gang? Så skriv til os.

Hvem er IntraManager?

IntraManager® er en danskejet, velrenommeret it-virksomhed, der siden 2011 har udviklet og leveret forskellige brugervenlige og sikre SaaS-løsninger til en række virksomheder i forskellige brancher. Udover IntraManager Board, har IntraManager® også udviklet workforce management systemet IntraManager Work, som samler dit kontaktcenters administrative opgaver på ét sted. Arbejdsgangene bliver automatiseret, og opgaver, som f.eks. økonomihåndtering, vagtplanlægning og andre HR-opgaver, bliver samlet på en platform. Work frigiver menneskelige ressourcer, der i stedet kan bruges på det, der er værdiskabende for netop dit kontaktcenter.

IntraManager® har desuden udviklet IntraManager Enterprise. Enterprise kan give dig et unikt indblik i hele din virksomhed, og platformen giver dig desuden mulighed for at kombinere data fra forskellige kilder og opsætte automatiske jobs. Med Enterprise får du IntraManagers bud på et BI-værktøj, der kan give dig de mest præcise rapporter, som kan anvendes til at træffe beslutninger på vegne af virksomheden eller til at finde fremtidige fokuspunkter.

Læs mere om IntraManager Board og IntraManagers andre løsninger, eller tag kontakt for at komme i gang.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev.
Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik