KOM I GANG MED SMS-KAMPAGNER

97% af alle danskere ejer en mobiltelefon, og det gør sms til en oplagt kanal til din fundraising. Sms'er er gode til mikrodonationer og leadgenerering, og de kan bruges til betalingsaftaler eller til at opbygge smarte tilmeldingsflows. Med OnlineFundraising kan du nemt og billigt komme i gang

Fundraising med sms – et hav af fordele

Du kan bruge sms'er til alt fra kommunikationskanal til tv-indsamlinger. Det er kun fantasien, der sætter grænser.
Lav teknisk barriere

Næsten alle kan sende og modtage sms, og de fleste har deres telefon lige ved hånden.

Høj åbningsrate

Sms'er bliver læst! Ja, faktisk bliver 90% af alle sms’er læst inden for de første tre minutter – det er dermed en af de mest effektive måder at nå dine donorer på.

Gode til leadgenerering

Med sms-donationer får du giverens kontaktoplysninger, hvilket gør det nemt at følge op og engagere dine donorer yderligere.

Donationsværktøj til events og på print

“Send GIV til 1217”. Så bliver det ikke meget nemmere at give en donation eller oprette en fast betaling. Sms-donationer er lette og effektive at pitche mundtligt, på en plakat eller et banner.

Tips, tricks og casehistorier om sms

Få gode råd og inspiration fra andre organisationer.

Kom i gang med at sende og modtage sms'er

Vi tilbyder en stabil high-load sms-løsning, som er bygget til donationer. Læs mere her.

Læs mere

Mød dine givere der, hvor de er. Med OnlineFundraising kan du og dine samarbejdspartnere tage imod betalinger på alle hvervekanaler.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik