Integration med dit CRM

Brug OnlineFundraising med dit CRM-system.

Få mest muligt ud af OnlineFundraising med et CRM

OnlineFundraising spiller bedst, når den information, vi samler op, sendes videre til et CRM. Det er nemlig hér, du har alle de vigtige oplysninger om dine givere og medlemmer. Et godt CRM-system hjælper med at forbedre din medlemsloyalitet, og det kan både øge dine indtægter og reducere dumme manuelle processer.

Du kan benytter dig af en skræddersyet løsning som Microsoft Dynamics CRM eller vælge et CRM med en standardintegration som Donorfy, Collect eller Ivaldi. Læs mere her. 

CRM med standard-integrationer

Disse CRM-løsninger har allerede OnlineFundraising klar til brug.

Microsoft Dynamics CRM

Bruger du Microsoft CRM, er det muligt at integrere med OnlineFundraising. Det kræver bare, at du selv bygger integrationen.

Heldigvis er der hjælp at finde. En række kendte integratorer, som allerede er live med integrationer til OnlineFundraising, er:

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik