LAD DINE GIVERE BETALE MED SMS

Som betalingsmiddel er sms enkelt, hurtigt og effektivt for givere og medlemmer. Med OnlineFundraising kan du som fundraiser nemt og billigt modtage sms-donationer og kommunikere med dine støtter via sms. Vi tager ingen transaktionsomkostninger, det er nemt at komme i gang, og data lander direkte i dit CRM, når du benytter en integration.

Sms-donationer med OnlineFundraising

Få en stabil high-load sms-løsning, som er bygget til donationer. For at komme i gang med at modtage sms-donationer skal du have et 4-cifret nummer. Hos os kan du modtage donationer uden omkostninger (foruden 4T’s) på 1217, 1416 eller 1962.

Når du bruger sms med OnlineFundraising, er du sikret:

Ingen transaktionsomkostninger

Vi opkræver ingen gebyrer for donationer, så hver krone går direkte til din sag.

Betalingsdata ender ét sted

Når du bruger OnlineFundraising til at tage imod donationer og medlemskaber med sms, bliver disse data flettet sammen med dine andre betalinger. Bruger du OnlineFundraising med en CRM-integration, ender data direkte i dit CRM.

Lynhurtig udsendelse og modtagelse

Med vores løsning kan du sende 100-200 sms i sekundet og modtage helt op til tusind sms’er i sekundet.

En velegnet løsning til TV-shows

Du kan bruge OnlineFundraisings sms-løsning til TV-shows or store events, hvor det er vigtigt at kunne modtage mange donationer hurtigt og effektivt.

Derfor skal du fundraise med sms

Der er et hav af gode grunde til at bruge sms i din fundraising. Bliv klogere på sms-mediets muligheder her.

Pris

Med OnlineFundraising får du adgang til alle betalingsmidler, herunder sms.

Læs mere om betalingsmidler

Lad dine givere og medlemmer betale med lige netop det betalingsmiddel, de foretrækker. Vi klarer alt det tekniske og laver løbende opdateringer, når der kommer nyt fra betalingsmidlerne.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik