Nye tilføjelser i Onboarding

De nye opdateringer i Onboarding-modulet skal gøre det endnu nemmere at assistere givere og medlemmer ved oprettelse eller tilpasning af betalingsaftaler.

Så er der gode nyheder til jer, der benytter vores Onboarding-app til telemarketing og gadehvervning. Vi har nemlig en række opdateringer på vej på områder, I har efterspurgt. Opdateringerne går live fra mandag den 6. september.

Med de nye tilføjelser i Onboarding har I nu mulighed for at:

  • Validere danske adresser med DAWA
  • Angive dato for næste opkrævning
  • Angive dato for start for AddOn
  • Hurtigt starte ny Onboarding-aftale efter færdiggjort betaling

Du kan læse mere om de nye tilføjelser i Onboarding – eller se dem forklaret i videoen herunder.

 

  • Validering af danske adresser med DAWA: En efterspurgt feature er muligheden for at validere adresser med DAWA. Det er derfor nu muligt at tilføje et adressefelt i formularen, så I kan sikre, at adressen virker, som den skal. Det fungerer ved, at du taster i adressefeltet, og du får derefter mulighed for at vælge adresse ud fra en liste af forslag, som vises på baggrund af DAWAs data.
  • Angivelse af dato for næste opkrævning: Når du ringer for at opgradere eller ændre eksisterende aftaler, er det nu muligt at ændre den næste startdato på betalingen. Så hvis et medlem f.eks. ønsker at ændre aftale fra årlig betaling til halvårlig eller kvartalvis, kan du nemt ændre den næste startdato på betalingen.
  • Angivelse af dato for start og evt. ophør for AddOn:Hvis I anvender AddOns har det tidligere været sådan, at AddOn’en går den i gang med den samme, men nu er der også mulighed for at vælge en startdato, så man fortsætter med det nuværende beløb, indtil AddOn’en træder i kræft.
  • Hurtig start af ny Onboarding-aftale efter færdiggjort betaling: Det er nu muligt at genstarte session i Onboarding, uden du er nødt til at gå tilbage og ændre noget i dialeren. Det betyder, at du ikke behøver at taste noget igen efter endt session. Har man været inde og forudfylde noget igennem dialeren, vil de derfor fortsat være til stede, når man genstarter session.

Ny i Onboarding?

Som OnlineFundraising-kunde har du adgang til Onboarding. Hvis du har behov for hjælp til at komme igang med intern telemarketing eller et nyt bureau, så ræk ud til os. Du kan også altid læse mere i vores supportunivers om Onboarding.

Onboarding er bygget til de behov, I som organisationer har, når I hverver nye givere og medlemmer eller retter i folks eksisterende betalingsaftaler med telemarketing, på gaden og i medlemsservice.

Har du nogen spørgsmål, eller vil du høre mere om mulighederne med Onboarding, er du som altid velkommen til at skrive til os.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev.
Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik