Nyt om priser og fakturering

Vi foretager en række mindre fakturerings- og prisændringer, som træder i kraft d. 1. januar 2022. Ændringerne tæller 1) nedsat årlig licens, 2) månedlig fakturering, 3) hurtigere udbetalinger af sms-indtægter og 4) justering af abonnementstrappen. Få et overblik her.

Licensen falder med 1.000 kr.

Som tidligere udmeldt har vi igen besluttet at sætte den årlige licens ned. 

Det er vores ambition at sætte licensen ned, når vi har mulighed for det. I takt med at antallet af vores kunder stiger, er vi nemlig i stand til at sprede udviklingsomkostninger ud over flere skuldre.

Det skal selvfølgelig komme dig og din organisation til gode.

I denne omgang sætter vi licensen ned fra 6.000 kroner til 5.000 kroner. Ændringen træder i kraft næste gang, du skal betale din licens i januar 2022.

Tilbage til månedlig fakturering

Sidste år gik vi over til kvartalsfakturering for at undgå unødige fakturaer. Efterfølgende er antallet af kunder, der har månedlig fakturering, vokset støt – særligt pga. transaktionsomkostninger i forbindelse med sms-donationer.

Vi ønsker at ensrette fakturering for alle kunder. Derfor bliver alle kunder faktureret for en måned ad gangen pr. 1. januar.

Hurtigere udbetaling af sms-indtægter

Sms-donationer igennem OnlineFundraising er bygget til at matche behovene omkring donationer. Derfor har vi altid udbetalt det fulde donationsbeløb og faktureret udgifter separat.

Nu gør vi det endnu hurtigere, så alle sms-indtægter fra f.eks. januar bliver udbetalt i februar (i stedet for marts), De bliver udbetalt, så snart vi har dem – omkring d. 12. i måneden.

OBS! Det betyder i første omgang, at betalinger fra både november og december bliver udbetalt til dig i januar.

Abonnementstrappe justeres

Pr. 1. januar foretager vi tre justeringer til dit abonnement:

  1. Er dit abonnement over 800 kr., stiger prisen med 3% som del af den almindelige prisudvikling. Vi justerer udelukkende abonnementsprisen – og altså ikke andre løbende udgifter.
  2. Alle konverteringer, der går igennem OnlineFundraising, bliver nu talt med – og dermed ikke kun transaktioner. Konverteringer tæller bl.a. oprettelse af subscriptions og tilmeldinger uden betaling (f.eks. underskrifter). Der er mange, der benytter OF kreativt, hvilket er super fedt. Disse er nu også indbefattet i prismodellen.
  3. Beregningen af dit OF-abonnement går fra at være en manuel proces til at blive automatisk justeret hver måned. Det betyder, at dit årlige forbrug fremover bliver beregnet på følgende måde:

    De forrige tre måneders transaktioner/konverteringer + de kommende 12 måneders forventede abonnementstræk.

    Det betyder bl.a. at en stor vellykket kampagne i en måned ikke påvirker din OnlineFundraising-pris i et helt år, men kun i tre måneder.

Vi er fortsat opsatte på, at OnlineFundraising både skal være tilgængelig prismæssigt for enhver organisation med fundraising-ambitioner, samtidig med at vi ønsker at sikre en økonomi, der gør, at vi kan leve op til det store ansvar for din betalingsinfrastruktur.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev.
Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik