Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighedNæste indlæg: Forrige indlæg:

Vores nye værktøj til telemarketing og gadehvervning

Velkommen til Onboarding

Laver du telemarketing- eller gadehvervnings-kampagner, eller vil du gerne i gang? Så har vi en rigtig god nyhed til dig.

OnlineFundraising har i lang tid kunne bruges til at håndtere betalinger i forbindelse med telemarketing og gadehvervning. Med baggrund i de erfaringer, det har givet os, har vi nu lavet et dedikeret modul til formålet. Vi kalder det Onboarding.

Onboarding er bygget til de behov, I som organisationer har, når I hverver nye givere og medlemmer eller retter i folks eksisterende betalingsaftaler med telemarketing, på gaden og i medlemsservice.

De tre scenarier har nemlig det tilfælles, at der her er nogen, der assisterer giveren i at oprette eller tilpasse deres betalingsaftale – modsat når de fx går ind på jeres hjemmeside og gør det selv.

Du kan læse mere om mulighederne med Onboarding – eller se det forklaret på fire minutter i videoen herunder.

Fordele med Onboarding

Med Onboarding bliver mange af de processer, som knytter sig til assisteret hvervning, nemmere og smidigere – for jer som organisation, for jeres samarbejdspartnere og ikke mindst for jeres givere og medlemmer. Glæd dig til følgende fordele:

  • Phoneren, faceren eller jeres medarbejder i medlemsservice kan gøre mest muligt af arbejdet.
  • Giveren behøver ikke oplyse personfølsomme oplysninger, men kan selv godkende aftalen med et swipe i MobilePay eller Betalingsservice’ app
  • Du kan nemt øge beløbet, ændre frekvensen eller skifte betalingsmidlet for eksisterende aftaler
  • Igangsættelse, løbende dialog og afregning med bureauer bliver lettere.

Hvordan kommer jeg i gang?

Som OnlineFundraising-kunde har du adgang til Onboarding. Det eneste, du skal gøre, er at bede os slå det til. Så er du i gang.

Ønsker du at benytte dig af muligheden for at oprette betalingsaftaler med Betalingservice’ app, så kræver det, at du laver en aftale med Betalingsservice om dette. Hvornår det bliver muligt, afhænger af udviklingen i den kommende tid, hvor vi alle sammen skal passe ekstra godt på hinanden pga. Corona. Vi lader dig naturligvis vide, når der er noget nyt.

Bureauer som Tmpo, The Call Company og Kobborg Consult står allerede klar til at benytte sig af Onboarding. Bruger du et andet bureau, eller er du et bureau, som ønsker at benytte dig af funktionaliteten i Onboarding? Så tag endelig kontakt.

Hvad koster det?

For dig, som allerede bruger OnlineFundraising, er der ingen opstartsomkostninger forbundet med Onboarding. Vi har besluttet heller ikke at tage en abonnementspris for modulet, sådan som vi normalt gør.

Det skyldes, at det er meget forskelligt fra organisation til organisation, hvor ofte man laver assisterede hvervekampanger.

I stedet afregnes Onboarding som CPA (Cost Pr. Aquisition), dvs. for hver succesfuld handling. Det er nemlig som altid vigtigt for os, at små såvel som store organisationer og virksomheder kan benytte sig af vores services. Og det er naturligvis billigere for NGO’er end for virksomheder.

Ny enkeltbetaling
Pr. betaling
NGO

0 kr.
Virksomhed

1 kr.
Ny betalingsaftale
Pr. aftale
NGO

3 kr.
Virksomhed

6 kr.
Ny betalingsaftale med straksbetaling
Pr. aftale
NGO

3 kr.
Virksomhed

7 kr.
Ændre beløb eller frekvens
Pr. handling
NGO

0 kr.
Virksomhed

0 kr.
Skifte betalingsmiddel
Pr. handling
NGO

2 kr.
Virksomhed

4 kr.

Har du nogen spørgsmål, eller vil du høre mere om mulighederne med Onboarding, er du som altid velkommen til at skrive til os.

Vi glæder os meget til at invitere dig ombord i Onboarding.