Indlæser Begivenheder

Webinar: Få styr på medlemsdata og fundraising med Ivaldi

Mange organisationer og foreninger har brug for et effektivt CRM-system til at håndtere medlemmer, abonnementer og fundraisingindsatser.

På dette gratis webinar præsenterer Ivaldi ApS deres specialudviklede CRM-system – Ivaldi CRM. Ivaldi CRM er skræddersyet til organisationer, foreninger og NGO’er, der ønsker en enkel, fleksibel og brugervenlig løsning til at administrere medlemmer, leads og donationer samt maksimere fundraising, engagement og effektivitet.

På webinaret får du:

  • Indblik i, hvordan du skaber struktur og overblik over medlemsdata og fundraisingindsatser
  • Inspiration til, hvordan CRM’et kan styrke samarbejdet i din organisation
  • Viden om, hvordan du kan optimere din fundraising og automatisere jeres arbejdsprocesser
  • Praktisk indsigt i, hvordan I kan komme i gang – og mulighed for at stille spørgsmål

 

Hvorfor overveje Ivaldi CRM?

  1. Fuld kontrol over medlemmer og donationer
    Det kan være komplekst at holde styr på medlemmer, abonnementer og donationer. Med Ivaldi CRM bliver det enkelt og overskueligt.

     

  2. Styrk jeres fundraising
    Med Ivaldi CRM kan I bl.a. indsamle og følge op på leads fra nyhedsbreve, kampagner og andre initiativer.

     

  3. Automatisér jeres arbejdsprocesser
    Spar tid og minimer manuelle opgaver ved at automatisere jeres interne arbejdsprocesser.

     

  4. Integrationer der virker
    Ivaldi CRM integreres nemt med jeres eksisterende systemer – f.eks. Online Fundraising – så I får automatisk synkronisering af betalinger og donationer. Resultatet? Ét samlet overblik og mere effektive arbejdsgange.

     

  5. Problemfri datamigrering
    Vi sikrer en tryg opstart med fokus på korrekt struktur og fuld dataintegritet – uden tab af information.

     

  6. Fleksibel løsning
    I får et solidt CRM-grundsystem med mulighed for specialtilpasning, så systemet passer præcis til jeres arbejdsgange og behov.

     

  7. Mere end bare et system – en samarbejdspartner
    Med Ivaldi CRM får I mere end et system. I får en partner, der forstår jeres hverdag og hjælper jer hele vejen.
 

Vil du vide mere? Tilmeld dig her

Om Ivaldi ApS

Ivaldi ApS er et specialiseret IT- og webbureau med over 12 års erfaring i udvikling af CRM-løsninger. Ivaldis mission er at hjælpe organisationer, foreninger og NGO’er med at arbejde smartere – gennem et brugervenligt og effektivt CRM-system.

 

Hør fra brugerne

“Det har styrket vores forretning, at vi kun skal registrere nye frivillige ét sted. CRM’et har også gjort, at vi bedre kan håndtere store mængder data og få et overblik over vores frivillige, samarbejdspartnere og støttemedlemmer. Nu kan vi fx trække en liste over frivillige i et bestemt område, fremgang i forbindelse med forskellige rekrutteringskampagner, eller hvem der er stoppet som frivillig det sidste år.“

Sigrid M. Larsen, Skolens Venner

“Med Ivaldi CRM har vi fået markant bedre abonnementoverblik. Det er hurtigt og meget enkelt at lave de udtræk, som vi har behov for. Det var noget, som vi i andre systemer skulle vente på i dagevis. Ivaldi CRM er en samlet platform, der kan håndtere alle de forskellige digitale og manuelle betalingsløsninger, som vores kunder anvender.”

– Jacob Buhl Jensen, Fonden Skalk

Det praktiske

Tidspunkt

25. september 2025, kl. 10.00-11.30

Sted

Online

Pris

Gratis

Tilmelding

Du tilmelder dig på Ivaldis hjemmeside

Andre events

Få vores nyhedsbrev

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik