Kursus: E-mail som fundraisingkanal
Kurset er for dig, der ønsker at bruge e-mailen i din fundraising og få struktureret og styrket din viden om e-mail som medie.
Om kurset
På kurset kommer vi omkring alle aspekter i kunsten at bygge en god dialog på e-mail. Vi snakker strategi, værktøjer, kommunikation, udsendelse, flows og krydrer med masser af eksempler, så du bliver klædt ordentligt på til at udnytte mediet optimalt. Vi lærer i små hold, så vi har god tid til fælles sparring omkring udfordringerne.
Det får du med hjem:
- Forståelse for de to grundlæggende strategiske tilgange til e-mail og den rigtige for jer
- Introduktion til forskellige typer af systemer og værktøjer, der kan lette dine processer
- Kendskab til e-mail mediets fordele og faldgruber, så du kan kommunikere rigtigt på mediets præmisser
- Kendskab til best practice ift. emnelinjer, tekster, billeder og CTA
- Forståelse for de KPI’er, du kan måle på, så du kan skelne skidt fra kanel
- Refleksion over egen praksis og de ting, du kan og bør ændre på for at optimere kommunikationen
- Sparring med andre fundraisere om mediets muligheder og udfordringer
Praktisk
- Kurset afholdes fra kl. 9:00-13:30 centralt på Frederiksberg tæt på Fasanvej St. (metro)
- Maks 5. deltagere på holdet
- Kurset er inkl. frokost, let morgenmad, kaffe og frugt
- Pris: 6.200 kr. plus moms. Er du kunde hos OnlineFundraising, så giver vi momsen!
- Næste kursusdag: 16. maj 2024
Om underviseren
Du bliver budt varmt velkommen af din underviser, Kathrine Flindt, som er en en af e-mail-kanalens grand old dames. Siden 2007 har hun beskæftiget sig indgående med e-mail og marketing automation og har speciale i deliverability, e-mailmarketing software, datamodeller og digitale flows.
Fuldt booket!
Kontakt Kathrine, hvis du ønsker at høre om næste kursusdato.