Kursus: E-mail som fundraisingkanal

Kurset er for dig, der ønsker at bruge e-mailen i din fundraising og få struktureret og styrket din viden om e-mail som medie.

Om kurset 

 
På kurset kommer vi omkring alle aspekter i kunsten at bygge en god dialog på e-mail. Vi snakker strategi, værktøjer, kommunikation, udsendelse, flows og krydrer med masser af eksempler, så du bliver klædt ordentligt på til at udnytte mediet optimalt. Vi lærer i små hold, så vi har god tid til fælles sparring omkring udfordringerne.
 
Det får du med hjem:
  • Forståelse for de to grundlæggende strategiske tilgange til e-mail og den rigtige for jer
  • Introduktion til forskellige typer af systemer og værktøjer, der kan lette dine processer
  • Kendskab til e-mail mediets fordele og faldgruber, så du kan kommunikere rigtigt på mediets præmisser
  • Kendskab til best practice ift. emnelinjer, tekster, billeder og CTA
  • Forståelse for de KPI’er, du kan måle på, så du kan skelne skidt fra kanel
  • Refleksion over egen praksis og de ting, du kan og bør ændre på for at optimere kommunikationen
  • Sparring med andre fundraisere om mediets muligheder og udfordringer
 
Praktisk
  • Kurset afholdes fra kl. 9:00-13:30 centralt på Frederiksberg tæt på Fasanvej St. (metro)
  • Maks 5. deltagere på holdet
  • Kurset er inkl. frokost, let morgenmad, kaffe og frugt
  • Pris: 6.200 kr. plus moms. Er du kunde hos OnlineFundraising, så giver vi momsen! 
  • Næste kursusdag: 16. maj 2024

Om underviseren

Du bliver budt varmt velkommen af din underviser, Kathrine Flindt, som er en en af e-mail-kanalens grand old dames. Siden 2007 har hun beskæftiget sig indgående med e-mail og marketing automation og har speciale i deliverability, e-mailmarketing software, datamodeller og digitale flows. 

Fuldt booket!

Kontakt Kathrine, hvis du ønsker at høre om næste kursusdato.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik