Medlemsmøde: Sms som fundraisingkanal

Kom til medlemsmøde hos ISOBRO, hvor vores konsulent Kathrine Flindt giver dig en tour de force gennem sms mediets rammer og muligheder. 

90% af alle sms’er læses indenfor de første tre minutter. Det er jo en ret flot åbningsrate, sammenlignet med andre medier. Men hvordan bruger man denne meget personlige kanal bedst muligt, så den giver donationer i kassen, bedre fastholdelse og større engagement, fremfor afmeld, sure svar og endeløse beskeder på Facebook?

Du får endelig forklaringen på, hvorfor 160 tegn er max for en sms og bliver en mester i udtryk som shortcode, pligttekst og forvalgskode. Vi snakker gateways, 4T og hvorfor en sms overhovedet skal koste noget, og hvordan du sikrer dig, at indsats og udbytte har en chance for at gå op.

Take aways

  • Vi gennemgår også reglerne i Rammeaftalen grundigt, så du har styr på, hvilke krav din markedsføring og selve sms skal overholde.
  • Vi kommer også til at vende erfaringer med donationsbeskeder, timing ift. udsendelse og segmentering af indhold.
  • Endelig tager vi et kig på nogle af de kampagner, som kombinerer sms med andre kanaler, og diskuterer fordele, ulemper og tekniske begrænsninger her.

Medlemsmødet henvender sig både til nysgerrige nybegyndere og ”erfarne rotter”, som har brug for sparring på kampagner og en opfriskning på regler og muligheder.

Tilmeld dig

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik