Temadag: Forbrugeradfærd i en turbulent tid

***Eksternt event***

Torsdag d. 17. november inviterer ISOBRO til en spændende og aktuel temadag, når de sætter fokus på forbrugeradfærd og data.

Kom med til temadag hos ISOBRO og hør, hvad forbrugeradfærd i en turbulent tid betyder for fundraising og marketing. Du kan bl.a. blive klogere på, hvad der styrker loyalitet hos donorer, hvordan man kan forudsige kampagnerespons hos sine donorer, og hvordan man kan bruge nytækning og teknologi til at komme hurtigere og sikrere i mål med fundraisingaktiviteter.

Der vil være indlæg fra netværkets facilitator Per Østergaard Jacobsen, og derudover kommer der to gæster og deler aktuelle cases fra NGO’er.

Læs mere og tilmeld dig her.

 

 

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik