Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed
  • Betalingsservice

    Betalingsservice er et populært betalingsmiddel til abonnementsbetalinger, især på grund af sin høje fastholdelse. Her kan du læse mere om alle de andre fordele, der er, når du bruger Betalingsservice med OnlineFundraising.

Fordele ved Betalingsservice

Hvorfor vælge Betalingsservice?

Betalingsservice er ikke uden grund et populært betalingsmiddel til at tage imod faste betalinger. Med Betalingsservice får du:

  • Høj fastholdelse – Betalingsservice er kendt for en høj fastholdelse. Aftalen kører automatisk, når først den er oprettet. Selvom man skifter bank, rykker Betalingsservice-aftaler automatisk med.
  • Velegnet til alle frekvenser – På grund af den høje fastholdelse er Betalingsservice velegnet til årlige såvel som månedlige frekvenser. Du skal ikke bekymre dig om udløb og fornyelse.
  • Nem tilmelding på vej – Snart bliver det muligt at tilmelde sig faste betalingsaftaler med Betalingsservice med kun ét swipe. Læs mere om betalinger med BS App og OnlineFundraising her.
  • Fleksibel prismodel – Har du mange faste betalingsaftaler med Betalingsservice, kan du vælge en prismodel, hvor du betaler et kvartalsabonnement og en lavere transaktionspris. Har du omvendt færre aftaler, kan det være en fordel, at du ikke behøver betale et abonnement. Læs om priserne for Betalingsservice.

Få endnu flere fordele når du bruger

Betalingsservice med OnlineFundraising

OnlineFundraising kan bruges som betalingsmotor for Betalingsservice for nye og eksisterende aftaler. For flere CRM-systemer er betalinger med Betalingsservice en håndholdt procedure, der ofte placerer et stort ansvar for ikke at lave fejl på et enkelt medarbejder.

OnlineFundraising er et solidt og automatiseret alternativ, der er udviklet specifikt til betalinger af medlemskaber og donationer.

Vi hjælper med:

  • Onboarding – OnlineFundraising kan bruges til at oprette betalingsaftaler med Betalingsservice på alle jeres hvervekanaler: på jeres hjemmeside, med telemarketing og face to face.
  • Import af eksisterende aftaler – Vi overflytter dine eksisterende aftaler til OnlineFundraising, hvor de efterfølgende vil blive opkrævet automatisk.
  • Automatisk tilmelding og opkrævning – 0601 og 0605 BS-filer. Måske kender du disse termer, fordi du manuelt har genereret og håndteret de filer, som Betalingsservice skal bruge. Det behøves du ikke her. OnlineFundraising håndterer dialogen automatisk: Vi sender løbende automatisk dine betalingsaftaler til Betalingsservice og modtager respons tilbage om succes.
  • Validering og synkronisering – Integrerer du OnlineFundraising med dit CRM, så sørger vi for at holde OnlineFundraising fuldt opdateret med betalingsrelevant information, således at opkrævninger til Betalingsservice sker på baggrund af den nyeste information.
  • Håndtering af mislykkede betalinger – OnlineFundraising registrerer alle fejlkoder på betalingsaftaler og indbetalinger og giver dig alt den viden, du har brug for til at kontakte dine givere og medlemmer. Sammen med jer kan vi definere, hvilken konsekvens en mislykket betaling skal have.

Ny mulighed for tilmelding på vej

Flere fordele med BS-app

Snart vil app’en fra Betalingsservice, BS-app, kunne bruges til at oprette betalingsservice-aftaler. Pt. er funktionaliteten på vej i en offentlig pilottest, som Fundraisingbureauet deltager i. Så snart appen er live, linker vi til det her.

Fordele med BS-app

Der er meget at være begejstret for, når det kommer til BS-appen, som gør det muligt for jer at hverve flere medlemmer og givere med Betalingsservice til en bedre økonomi:

Ingen personfølsomme oplysninger
Ved telemarketing og face to face springer 10-20% fra, når de skal give personfølsomme data. Det undgår I med BS-appen, hvor giveren ikke skal af med personfølsomme oplysninger, men godkender aftalen med et enkelt swipe på deres mobiltelefon.

Ingen forkerte oplysninger
10-15% af oprettede aftaler fra telemarketing og face to face har forkerte cpr.-, reg.- og kontonumre. Det undgår I også med BS-app, da de oplysninger, giveren bruger til at betale sine aftaler med Betalingsservice allerede ligger i appen.

Mulighed for straksbetaling
BS-app giver mulighed for at oprette både straksbetaling og abonnement med ét swipe. Det giver flere fordele, fx muligheden for at give en velkomstgave med det samme og bedre afregning med jeres telemarketing-bureau.

Det er altså vores vurdering, at der er rigtig gode grunde til at benytte sig af BS-app. Det er bare at komme i gang.

Ingen grund til at vente

Det er muligt at komme i gang, så snart app’en er klar uden at vente på, at app’en har nået fuld udbredelse. Nøglen er at målrette brugen af app’en til dem, som allerede har den, uden at genere dem, der ikke har.

Vi kan hjælpe med at sætte flows op, som filtrerer automatisk på telefonnummer, så de, der har appen, automatisk får en anmodning på deres mobil, mens de, der ikke har, spørges om reg.-, konto- og cpr-nummer.

Bruger I OnlineFundraising til Betalingsservice, behøver I altså ikke vente, til alle har app’en, men kan gå i gang med at få glæde af BS-app’ens fordele, så snart den er live – uden at genere dem, som ikke har downloadet den endnu. Læs her, hvordan du kommer i gang.

Priser

Prisen for at benytte OnlineFundraising med Betalingsservice er som følgende.

Licens
Årligt
Inkluderet i normal licens
6000,-
Gebyr
Månedligt
Betalingsservice
400,-
Andre udgifter
Udgifter hos Betalingsservice
Se priser her

Bemærk, at der som ny kunde typisk er udgifter til integration og oplæring, hvis ønsket. Læs mere om OnlineFundraisings priser.