BLIV KLOGERE PÅ DIN DIGITALE FUNDRAISING
Vi udbyder et dagskursus for dig, der gerne vil arbejde mere strategisk med din digitale kommunikation og fundraising.
Deltag i vores grundkursus
Kurset fokuserer på, hvordan du kommunikerer digitalt for at mobilisere og konvertere dine følgere. Du får et solidt indblik i trends og tendenser inden for digital fundraising samt et generelt kendskab til, hvordan digital markedsføring fungerer.
Når du har fået styr på den basale digitale værktøjskasse, lægger vi sammen et fundament for en strategi for digital kommunikation og fundraising tilpasset din organisation.
Kurset er ideelt til dig, der benytter abonnements- og betalingsværktøjet OnlineFundraising, men det er ikke en forudsætning, at du bruger systemet.
Det får du med hjem
Kendskab til det digitale økosystem – herunder hvordan du binder din kommunikation sammen på dine platforme
Introduktion til, og praktisk erfaring med, værktøjer, der kan hjælpe dig med implementeringen af din digitale fundraising og kommunikationsstrategi
Forståelse for, hvordan du kan optimere din digitale fundraising ved at tale din sag direkte til målgruppen på tværs af digitale kanaler
Donationsoptimering af din hjemmeside
Kendskab til nøgletal og KPI’er for branchen, så du kan lave et realistisk budget
Forståelse for, hvordan du bedst samarbejder med eksterne bureauer
Praktisk
Kurset er et dagskursus fra kl. 9:00-16:00
Kurset afholdes løbende centralt på Frederiksberg tæt på Fasanvej St. (metro)
Maks 5. deltagere på holdet
Kurset er inkl. frokost, let morgenmad, kaffe og frugt
Kurset koster 6.000 kr. inkl. moms
Næste kursusdag er ved at blive planlagt. Tag kontakt, hvis du ønsker at få yderligere information om kursusdatoer
Hvad siger tidligere kursister
Om underviserne
Kim Skytte Graae er digital fundraising-specialist hos OnlineFundraising. Firmaet hjælper mere end 180 danske indsamlingsorganisationer, foreninger og kulturinstitutioner med deres medlemsfundraising.
Kim har mere end 20 års erfaring med fundraising i f.eks. Folkekirkens Nødhjælp, WWF Verdensnaturfonden og Den Danske Naturfond.
Kathrine Flindt er digital superwoman med speciale i digital markedsføring og e-mailmarketing.
Kathrine har erfaring fra med alle dele af den digitalt marketing fra sit arbejde i Amnesty, Børns Vilkår og Fagforeningen IDA mfl. Kathrine underviser desuden i marketing automation hos Dansk Markedsføring.
Få mere information
Har du brug for yderligere hjælp?
Vi hjælper udvalgte kunder med at blive de bedste, og vi tager altid en kop kaffe og en snak om, hvad du har brug for, og hvem der er de bedste samarbejdspartnere. Skriv til os på kim@onlinefundraising.dk