BLIV KLOGERE PÅ DIN DIGITALE FUNDRAISING

Vi udbyder et dagskursus for dig, der gerne vil arbejde mere strategisk med din digitale kommunikation og fundraising.

Deltag i vores grundkursus

Kurset fokuserer på, hvordan du kommunikerer digitalt for at mobilisere og konvertere dine følgere. Du får et solidt indblik i trends og tendenser inden for digital fundraising samt et generelt kendskab til, hvordan digital markedsføring fungerer.

Når du har fået styr på den basale digitale værktøjskasse, lægger vi sammen et fundament for en strategi for digital kommunikation og fundraising tilpasset din organisation.

Kurset er ideelt til dig, der benytter abonnements- og betalingsværktøjet OnlineFundraising, men det er ikke en forudsætning, at du bruger systemet.

Det får du med hjem

Kendskab til det digitale økosystem – herunder hvordan du binder din kommunikation sammen på dine platforme

Introduktion til, og praktisk erfaring med, værktøjer, der kan hjælpe dig med implementeringen af din digitale fundraising og kommunikationsstrategi

Forståelse for, hvordan du kan optimere din digitale fundraising ved at tale din sag direkte til målgruppen på tværs af digitale kanaler

Donationsoptimering af din hjemmeside

Kendskab til nøgletal og KPI’er for branchen, så du kan lave et realistisk budget

Forståelse for, hvordan du bedst samarbejder med eksterne bureauer

Praktisk

Kurset er et dagskursus fra kl. 9:00-16:00

Kurset afholdes løbende centralt på Frederiksberg tæt på Fasanvej St. (metro)

Maks 5. deltagere på holdet

Kurset er inkl. frokost, let morgenmad, kaffe og frugt

Kurset koster 6.000 kr. inkl. moms

Næste kursusdag er ved at blive planlagt. Tag kontakt, hvis du ønsker at få yderligere information om kursusdatoer

Hvad siger tidligere kursister

Om underviserne

Kim Skytte Graae er digital fundraising-specialist hos OnlineFundraising. Firmaet hjælper mere end 180 danske indsamlingsorganisationer, foreninger og kulturinstitutioner med deres medlemsfundraising.

Kim har mere end 20 års erfaring med fundraising i f.eks. Folkekirkens Nødhjælp, WWF Verdensnaturfonden og Den Danske Naturfond.

Kathrine Flindt er digital superwoman med speciale i digital markedsføring og e-mailmarketing.  

Kathrine har erfaring fra med alle dele af den digitalt marketing fra sit arbejde i Amnesty, Børns Vilkår og Fagforeningen IDA mfl. Kathrine underviser desuden i marketing automation hos Dansk Markedsføring. 

Sådan deltager du i kurset​

Næste kursusdag bliver torsdag d. 14 september. Der gives 10% rabat ved flere deltagere fra samme organisation. 

Har du brug for yderligere hjælp?

Vi hjælper udvalgte kunder med at blive de bedste,  og vi tager altid en kop kaffe og en snak om, hvad du har brug for, og hvem der er de bedste samarbejdspartnere. Skriv til os på kim@onlinefundraising.dk

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik