Vi sænker licensen og introducerer Enterprise

Fra små eller nyopstartede organisationer til etablerede og store organisationer. I alle størrelser oplever vi en stor interesse i OnlineFundraising til donations- og medlemsbetalinger. I mellemtiden er OnlineFundraising også gået fra blot at være en god måde at donere online på hjemmesiden, til den foretrukne måde at starte en betalingsaftale på ved telemarketing eller ved Face2Face.

Den nye prismodel træder i kraft for nye kunder fra 1. juni 2019. For eksisterende kunder sker det først 1. januar 2020.

Værdier bag ændringerne

Med så mange eksisterende kunder er en ny prismodel noget, vi tager meget alvorligt. Det er derfor vigtigt at forstå værdierne bag ændringerne.

  1. OnlineFundraising skal fortsat være for de mindre organisationer
    Midt i at mange store kunder også benytter OF, så ønsker vi fortsat at være relevante for nye og mindre organisationer. Som antallet af kunder vokser, bliver vi i stand til at sprede udviklingsomkostninger ud over flere skuldre.

    Vi vil derfor arbejde på over tid at fjerne licensen, som rammer de mindste organisationer hårdest. Første skridt er at sænke den med 20% til 6.000 kr. næste gang d. 1 januar 2020.Samtidig forsøger vi os med resten af 2019 med en særlig opstartspakke for små organisationer, der kun vil have MobilePay Subscriptions for at hjælpe dem godt fra land.
  2. Mindre administration ved kvartalsvis afregning
    Ved at fakturere hvert kvartal i stedet, sænker vi nogle administrative omkostninger til os og jer, og sikrer et ordentligt cashflow i lyset af en sænket indtægt fra licensen. Vi er ikke helt klar endnu, men for at forberede jer, så annoncerer vi et nyt opsigelsesvarsel: Senest 3 uger før næste kvartalsskifte.
  3. Fair omkostninger ved større forbrug (større kunder)
    Måske allervigtigst, så har vi arbejdet hårdt på at finde en prismodel, der anerkender større kunders øgede ressourceforbrug, uden grådigt at tage for sig af donationerne.Vi ønsker ikke at drive rov på donationer til gode formål, og samtidigt skal vi sikre, at vi kan håndtere det øgede pres på systemet, krav til systemet og brug af vores tid.Over 30.000 årlige transaktioner (svarende til ca 2-4000 abonnenter) skifter vores prismodel væk fra ala carte til Enterprise. Derfra vil antallet af årlige transaktioner placere organisationen på et trin i pristrappen. Til gengæld er der inkluderet
    – Licens
    – Alle 4 betalingskanaler
    – Dedikerede ressourcer
    – Krak telefonbog opslag*Betalingsgateways, indløsningsaftaler og transaktionsomkostninger er ikke inkluderet.

Vi håber I ser disse ændringer i tråd med vores dedikation til at være relevant for hele fundraisingbranchen og hjælpe jer samle flere penge ind for færre penge. Vi takker for den tillid I viser os, og stræber fortsat på at være den værdig.

 

Prisliste pr. 1 juni 2019.

Fra 1. januar 2020 bliver priserne for eksisterende kunder som følger:

OnlineFundraising standard

Op til 30.000 årlige transaktioner.

Licens
Årligt
Én samlet licens
7.500,-
Gebyr pr kanal
Månedligt
Betalingskort
400,-
Betalingsservice
400,-
SMS
400,-
Mobilepay Subscriptions
400,-
Tilkøb
Månedligt
Dedikeret ressourser
750,-
Eniroopslag på tlf.nr.
150,-

OnlineFundraising Enterprise

Fra 30.000 årlige transaktioner

Alle 4 betalingskanaler, dedikerede ressourcer og licens er inkluderet.

Enterprise
Årligt antal transaktioner i trin
Pr. måned
1) 30 – 50.000 transaktioner
2.500,-
2) 50 – 100.000 transaktioner
3.000,-
3) 100 – 200.000 transaktioner
3.500,-
Herefter tillægges 500 kr. pr md. for hver ekstra 100.000 transaktioner.

 

De bedste hilsner

Stephan Viftrup
Direktør

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Hold dig opdateret

 Vil du have nyheder, inspiration og viden om digital fundraising direkte i din indbakke?
Så bliv en del af fundraisingholdet og modtag vores nyhedsbrev.
Du kan forvente nyt i indbakken en gang om måneden, og kan altid afmelde dig via link i mail. Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Hvor digitalt modne er I?

Hvilke løsninger bruger andre velgørende organisationer?
Det har vi undersøgt!

Få den digitale modenhedsanalyse og bliv klogere på, hvilke løsninger de andre bruger. Hvad udfordrer, når vi tager de digitale briller på?

Du tilmeldes samtidig vores nyhedsbrev, så du også fremover kan holde dig opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for fundraising. 

Vi målretter indholdet af nyhedsbrevet baseret på dit kundeforhold, email- og webadfærd og deltagelse i events. Læs mere i vores
Privatlivspolitik